100 DAYS LEFT

ÅHH JAG ÄR SÅ PEPPPPPPP TILL STUDENTEN! 

Vi fick våra student saker idag är så glad!!! Min mössa, min mjukisdress, min megafon, min visselpipa, mina trosor, mitt champagneglas, mina knästrumpor och min t-shirt! 

JAG LÄNGTAR! 

Ajaa hahaha. Vilket unnnnnnderbart väder det var idag! Kommer nog vara så hela veckan har jag hört! 
Var i skolan sen gick jag till jobbet och fixa delegering! Äntligen kan jag ge medicin haha.

Nu är jag hemma hos syster och vi tittade nyss på filmen The Help. Gud vilken bra film! Fick tårar under hela filmen. Tycker att ni borde se den för det visar verkligen att världen var ganska orättvis förut när det gällde färgade och vita människor! Alla är lika mycket värda och det är vad filmen talar om för oss som ser den! Huvudpersonen fick en Oscar också!
Ska åka till Max nu med familjen! 
Goodbye ♥
Studentkläder+saker!



Köpte dem här Converse skorna idag till min systers unge som kommer ut ur magen närsom helst! 
Så sööta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback