ALL DAY, ALL NIGHT!

Vilken sjuuk jävla kväll! 
Jag har aldrig varit med om något liknande. Sak Noel var gaaalen! 
Åkte till Ågatan med Sandra ganska tidigt igår för vi ville slippa stå i led. Jag bad henne att hålla koll ungefär 100 gånger om det var led i Sliver eller inte. Jag vet inte vad som hände det tog inte ens 5 minuter det var led från Sliver till Platå , jag fick paanik, men som tur öppnade dem Harrys så vi fick kuta till det stället för att komma in till Sliver sen. Det var verkligen en oförglömlig kväll med mina tjejer! Tack för allting, detta måste göras om!

Vaknade upp imorse och såg att jag hade gått ner 2 kilo HAHAH. jag fattar ingenting.
Blir ingen träning för mig idag, jag är helt slut efter igårkväll, ska powerwalka i Lambohov istället.




Kommentarer
Anonym

snyggingar!!!!!!!!



hur kommer hanna in på ställen? hon har ju inte fyllt 18 än, eller?

2012-02-24 - 17:52:23
Anonym

klockreena! vart har sandra köpt sin klänning pleeaase fråga<3

2012-02-24 - 23:30:42
Anna

Skitkonstig fråga men vad dricker du på tredje sista bilden?? Shit vad gooood den ser ut

2012-02-25 - 01:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback