FRIDAY!

Svar på kommentar från förra inlägget om Linda:
hej, hon är fin ! jag har hört att hon är osams med sina andra coola vänner. är det sant ?
Svar: Hon pratar inte med någon av dem men det är deras ensak!

Vaknade vid 11 imorse och skulle väcka Linda, HON ÄR KAOS PÅ MORGONEN, måste väcka henne två timmar innan vi ska åka för att hon ska kunna gå upp. haha aja hur som helst. Åkte till skolan med henne sen vidare mot stan och mötte upp Sonja och Paulina på stan för att fika. hade saknat mina älsklingar, så det var skönt att träffas och prata om allt.



Hade planerat med min pojkvän på alla hjärtans dag att fira det idag istället eftersom att båda var upptagna i tisdags så han tog mig till Meze som är en libanesisk restaurang i Norrköping och det satt så fint. Efter det åkte vi hem till Linköping och nu sitter vi här och umgås bara =) 

bloggar mer imorn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback