GYM!

Jag har paniiiiiiik. hahah mitt rum ser ut som ett helvete, vill inte gå in dit. :/ 

Ska åka och träna om en stund med Sarvenaz. Har faktiskt börjat gymma igen på Actic. ÅHH VAD JAG ÄR PEPP TILL SOMMAREN 2012!! Älskar när det går framåt och när jag tar tag i mitt liv! 
Just nu har jag inte tid för problem så allt som händer tänker jag undvika, vill ej förstöra mina drömmar för onödiga grejer och psyka min hjärna, så mig ska ni inte bråka/tjafsa med för ni kommer bara tröttna på att jag inte lägger ner energi på er..

Jag prata med min lärare idag och hon ska verkligen pusha mig till att få mig att göra klart gamla uppgifter jag har kvar att göra. Det känns så skönt just nu! UNDERSKÖTERSKA NÄSTA, förhoppningsvis =)
Ska sätta igång med städningen nu.
PUSS♥

Mitt äckliga rum just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback