My life is brilliant!

Hello people! 

Jag är sjukt seg idag, vill bara gå och lägga mig men ville verkligen se Big brother. DET HÄR PROGRAMMET ÄR S-J-U-K-T! Gravida kvinnor och idiot blondinbloggare som kommer och bara vill sätta på folk. Usch jag hatar sånt men det är tydligen så dem manipulerar oss idioter att kolla på det här sjuka programmet och bli fast vid det. 
Aja, ska berätta lite om igår. Var hemma på dagen och senare fick jag samtal av Linda så jag och Nawras gick och mötte henne. Hon kom hem till mig och vi tre satt bara och pratade som vanligt om olika grejer och hon var gullig och lockade mitt hår bara för att testa och senare så åkte vi till Ågatan bar på kvällen och träffade på Dorin och Sandra och tog några drinkar och vidare till Platå och det var sjuuukt kul!! Jätte tråkigt att Dorins väska blev stulen men annars var det en klockren kväll. SOM SAGT så finns det idioter till allt som försöker förstöra för andra men pass på dem.
Är så glaad, Min underbara pojkvän berättade en sak för mig igårkväll när vi var ute och jag dör av lycka :D..
Det var iallafall allt för igår =)



Idag gjorde vi inte så mycket, satt och tittade på TV, åkte till en pizzeria och köpte mat till mig och baby och pratade om allt och inget. Ska gå och lägga mig snart, Är jätte trött och JÄTTE törstig tack vare pizzan. min bumbi åkte hem vid 8 så nu är jag ensam :(.
aja Godnatt sötnosar ♥
Bild från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback