SKOTTÅR!

Hej mina glada läsare! 
Jag vet att ni alla är glada tack vare vädret! Äntligen är våren här (förhoppningsvis). Ni vet ju hur jag fungerar när det är bra väder så jag behöver inte kommentera haha.
Idag gick jag till 13.00 sen gick jag till stan och köpte skor från Lindex faktiskt! 
Dem är exakt som mina andra skor som gick sönder i somras. Helt besatt utav dem! Ska inviga dem imorgon! 
Efter stan kom jag hem och var med min familj. Vi kolla på min älskade serie aski memnu som bara har ett avsnitt kvar sen är den slut. Den är så sorglig!
Aja. Kom hem nyss, var och rastade min systers hund och nu är jag här och ska titta på någon film! 
Ha det så bra så hörs vi imorn! 
PUSS♥

Skor från Lindex
299:-

Så här såg jag ut i skolan idag?!




Kommentarer
Eliiiiin

Snygging, din klass finns för dig! Skolan ska vi klara tillsammans så vi stöttar dig till 100 %! STUDEN 2012 <3 Pösss // Elin

2012-03-04 - 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback