Take life with a grain of salt, a slice of lime and a shot of tequila!

Vet att jag är ganska seg på att uppdatera min blogg och ni nyfikna människor där ute längtar bara tills jag uppdaterar, men jag lovar att skärpa mig =)

Idag mår jag super :) Är positiv och glad. Ska träna om nån timme också så det gör ju saken bättre.

Måste påpeka att jag verkligen är trött på vintern (där kom det negativa haha) Vill ha sommar eller vår åtminstone så att man kan gå utan vinterjacka och slippa kylan. 
Har faktiskt inte åkt på någon solsemester på 12 år. Vill känna av den där riktiga solen som bränner kroppen. Min sista resa var 2010 då jag åkte till Iran men det var ingen riktig avkopplande resa eftersom att jag opererade mig då. 
Känner att det är dags att resa den här sommaren till något varmt ställe. Kanske blir en studentresa med mina vänner eller planera någonting med killen.. Vi får väl se :) 

Sommaren 2011 var faktiskt en skön sommar, blev 18 och gjorde saker jag inte hade upplevt, gjorde mer grejer med mina vänner som jag aldrig hade gjort innan. Jag hade aldrig varit ute på krogen innan jag blev 18, jag visste inte hur det var, jag festade aldrig men när jag väl blev 18 då började jag gå ut rätt ofta. Ingen förstod varför jag jämt ville gå ut, anledningen var ju att jag aldrig hade gått ut innan så därför tyckte mina vänner att jag var för tjatig. Nu har allting förändrats. Vet inte om det beror på att det är vinter eller om jag bara har allmänt tröttnat på att gå ut. Ähh,Vi får skylla på vädret :) 

Tänkte släppa en bildbomb från sommaren!

Jag, Taimaz&Rama på ågatan


Syster och jag på Södermalm

Atish Kryssningen i Juni


Augustifestivalen

En dag i Linköping då Ali från Medina var här


En underbar dag på Trädgårdsföreningen

Söderköping med tjejerna


Taimaz Födelsedag på Entourage


En dag i Berg

Jag, Omta, Maria och Sonja på Platå

Varma dagar i Varamon

Min födelsedag i Norrköping

Middag på Måndagsklubben med tjejerna


Norrköping med mina tjejer

På väg till Collage med Tania, Taimaz och några till.


Sjukaste dagarna på sommaren då det åskade som fan, men nepp. inte ens åskan kunde stoppa oss från att gå ut och ta ett glas.


Sist men inte minst, vårt fikaställe Steves. Vår enda vän som vi gick till varenda dag på sommaren!

Så fina och roliga minnen. Nu är det att bara se fram emot Sommar 2012!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback