Barnmatsdiet

Hellooow...
Tänkte berätta lite om min nya kostvana, har börjat äta väldigt nyttigt nu förtiden. Jag undviker skräpmat och försöker äta nyttigt och det går jätte bra faktiskt, Powerwalk har även blivit mitt nya intresse. Man känner sig verkligen piggare.
Har redan märkt skillnad på bara 2 veckor och mitt mål är att gå ner minst 10 kg till sommaren och få en vältränad kropp! Ska köpa gymkort också men är fortfarande osäker på vart jag ska börja. Jag och Hanna satt och prata lite om ett gym vid oss som heter Korpen, Det är mycket skönare när det är nära så man kan promenera dit, så vi sitter och funderar lite!
Jag ska börja köra den såkallade ''Barnmatsdieten''. Jag bad mamma köpa hem lite barnmat som jag ska börja äta haha.
Jag har läst lite på nätet om hur det fungerar och det är många som är emot det men jag tror att det kommer hjälpa mig! Jag får se hur länge jag kommer stå ut med att känna mig som ett barn. =)



Är så himla trött, vill bara sova så det blir nog att sätta på en film och lata i sängen..
PUSS


Känner mig såhär just nu






Kommentarer
Omtaaah :D

dumma i huvet om ni börjar korpen den är sämst finns några få maskiner som man måste köa till för att få använda det, alltså mycket folk och ont om maskiner! DONT säger jag bara

2012-01-22 - 21:24:30
SONJA DIN TWIN

FRISKIS !!!!

2012-01-22 - 22:31:36
meli

hahahah Jag är förvirrad jag lovar. vi kan sitta och prata om det nån dag :P

2012-01-22 - 22:42:49
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Åh, tackar :D

2012-01-23 - 09:27:22 LÄNK: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback