If you can make a girl laugh, you can make her do anything.

Har haft fullt upp idag, blev att åka till Ljunkan och baka paj sen vidare mot stan för att göra lite ärenden.
Har gått runt till massor olika frisörsalonger. Jag ska ta bort det röda och bli brunhårig. Har tröttnat på den här färgen som jag haft i över ett halvår nu. Känner att det är dags för en förändring.
Åkte till Georges Magic Hair och pratade lite med honom. Ska tillbax imorgon vid 1 för att testa på en slinga och sen får jag väl se om jag får den färgen jag vill ha :)
Bild på mig när jag var EXTREMT rödhårig
Vill tillbaka till de här färgerna









Vad tycker ni? Passar jag i ljust hår?



Kommentarer
dianosh

Du skulle passa riktigt bra i blond!!! :o

2012-01-23 - 20:35:05
Omt

Rött meliii!!

2012-01-23 - 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback