I'm BACK!

Hej igen! haha ger mig inte, jag är tillbaka!
Kände att det var dags att skaffa blogg igen efter allt tjat om mina j*vla facebook uppdateringar som passar till en blogg! so here I go again ;)




Kan berätta lite kort om mig.
Melissa var då namnet och går sista året på Birgittaskolan i Linköping. Jag jobbar på Aspen och praktiserar samtidigt på Sjukhuset, BAVA som står för barnakuten. Jag har underbara vänner som jag umgås med i den här komplicerade staden Linköping och även en underbar pojkvän som dock inte bor i Linköping. Dessa människor är GULDVÄRDA! Får ej glömma att jag har två fina systrar och föräldrar som jag ser upp till! 
Har sagt det mesta nu. Hoppas ni njuter av nyfikenhet när ni läser min blogg för det är meningen! ;)
Byeee för idag..






Kommentarer
Anonym

äntligen skaffa du blogg!

2012-01-17 - 19:43:12
t h a i p i n n e n ♥

fin!!

2012-01-23 - 09:36:05 LÄNK: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback