Love is all we need

Såg att många käka upp sig för mitt damp inlägg som jag skrev inatt på facebook och jag kan säga att jag är en person som får psykbryt om jag hör eller ser att någon försöker sänka mig!
Det är mycket som händer just nu men försöker lösa allt och försöker även fatta endel beslut i mitt liv!

Annars har min dag varit helt underbar. Vaknade klockan 11 och gick ut och powerwalka i 40 min på spåret vid mig, Man känner sig så frisk och pigg när man väl gjort nån nytta i livet haha! Kom iallafall hem sen och duscha sen vidare mot Ljunkan för att ha IV-val.
Efter IV-valet gick jag till stan med paulina för att kolla runt lite, senare tog jag bussen hem och invänta min kille som skulle komma till mig för att sen ta med syster hem till henne. Blev en jätte mysig kväll hos henne med taco och kortspel.


Nu sitter jag här med min fina kille hos mig och ska prata hela natten lång om allting. Älskar dessa stunder!
Hoppas ni haft en trevlig fredag!
PUSS



Underbara Spåret




Kommentarer
OMTA :D

Och så här dåå,, en kvinna blev mördad i spåret häromdagen, därför har jag slutat springa spåret ! i dont no...

2012-01-22 - 21:27:26
meli

va hur vet du ?

2012-01-22 - 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback