My haters are my motivators

Är helt död idag efter en låång dag! Den här veckan har verkligen varit fruktansvärt seg =(..
Vaknade upp hos syrran idag och slappa lite vid Tvn, haha jag är så rolig. Jag lovade henne att vara vaken länge igår kväll men så blev det inte. Satt och kolla på barca-real madrid matchen igår ( barca vann :D) och somna redan vid andra halvlek som va vid ungefär kvart i 11 haha tyckte så synd om henne imorse när hon sa att hon knappt kunde sova pga att hon är höggravid och hade skit tråkigt.. sorry sis, ska gottgöra <3.

Blev långa promenader idag för min del när jag gick från syster till skolan och därifrån till praktiken.. Jag börjar bli väldigt aktiv och duktig när det gäller kosten OCH motionen! I'm proud of myself!

JUSTE, ÅHH HERREGUD FICK DAMP IDAG! Åkte till Mc donalds med pappa vid 9 och var så hungrig. skulle köpa ceasarsallad och äckeln sa att all sallad va slut. åååååååh. Mc donalds service i Ryd är UR KASS! blev så arg:@ HAHAH hade min vän Taimaz varit där och hört att dem inte har sallad skulle han vänt stället upp och ner och fått allt gratis.. har faktiskt hänt en gång i Stockholm. Haha fan vad vi skratta! vilka minnen jag haft med den killen.. blev iaf äta sallad hemma då..jävligt bitter=(

Aja tänkte kolla på film nu och mysa med mig själv i sängen tills jag slocknar.
btw, saknar min älskling som jag inte träffat på en vecka. kmr bli en underbar dag med honom imorn =)!

PUSS!

                                  



                                   







Kommentarer
67

Hahahahaha taimaz ä bäst när de gäller sånt kmr ihåg när jag hade hår i min burgare hahahaha, han dampa uuur tills ja fick en ny meny.. Bästa!! Aja du är duktig som är så aktiv, mee like! Puss din vän som slutar på 67 ;)

2012-01-20 - 00:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback