When someone hurts you, cry a river, build a bridge and get over it!

Är hos N nu. Blev en jävligt jobbig kväll.
Har verkligen ingen ork längre med utgång. SÅ HIMLA MYCKET FOLK IGÅR! Man kunde knappt gå!
Förvänta mig en galen kväll eftersom jag inte hade varit ute sen juldagen men det sket sig igår. Jätte tråkigt.
Det finns en anledning till att jag inte går ut och det är för att endel människor är så ÖVERDRIVNA! Blev så irriterad igår när en kille kom fram och tog upp en gammal grej med mig. Jag kan säga såhär, jag lever MITT liv och JAG bestämmer hur jag ska leva det här livet!
Jag kan även erkänna att jag ALDRIG i hela mitt liv varit såhär lycklig som jag är nuförtiden. Har verkligen aldrig upplevt den här känslan och jag tänker inte låta någon förstöra det!
Tillbaka till Puls, Jag tänker aldrig mer gå ut när det är lönehelg haha. Jag kunde knappt andas. Föredrar att sitta hemma med någon man tycker om eller med vänner och bara ta det lugnt än att få huvudvärk över en onödig kväll.
Jag låter så misslyckad men jag har tröttnat verkligen. Varför gå ut och bli irriterad över nåt när man kan va hemma utan problem?
Blev 18 i Juni förra året och kan erkänna att jag var ute rätt ofta. Därför har jag tröttnat och blivit gammal på bara några månader haha. usch!

Ska åka iväg till nån galleria snart i Norrköping med baby sen åker jag hem till Linköping!
Är verkligen seg och jag hatar Söndagar!
PUSS

Bild från Puls




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback