Svar på frågor

Här har ni svar på era frågor:

Su om Wednesday!:
Vem var din favorit kille i din klass på slestad? Eller vilka?
Svar: Min favorit kille har alltid varit Taimaz sen jag var liten, men jag hade ju snorunge förhållande så det var David Hammar hahaha.

Anonym om Wednesday!:
lägg upp en bild på dig o din boy:D juste kan du tipsa om ngt som man kan köpa till en pojkvän när han fyller år inget med perfym!!
Svar: Jag kan lägga in en bild på mig och min boy längre ner i samma inlägg. Tips om något man kan köpa är ju så klart kläder om inte parfym. Det beror ju också på vad din pojkvän brukar använda och är mest intresserad av. Annars är presentkort alltid bra om det är svårt att bestämma sig.

Anonym om Wednesday!:
Hur mycket kosta det när du färga ditt hår?
Svar: 1200 kr.

Anonym om Wednesday!:
när vill du gifta dig ?
är det seriöst med din pojkvän ? 
hur många andra har du varit med ? i så fall vad tycker din pojkvän om det ?
hur många barn vill du ha? 
har du gjort nått med läpparna silikon eller så?
Svar: Jag tänker inte på giftermål just nu men kanske när jag blir 28 eller 30.

Ja det är seriöst mellan mig och min pojkvän.

Jag har varit tillsammans med två killar innan och min pojkvän har ingenting emot det, Han är som min bästa vän och jag berättar allt för honom och han förstår mig.

Haha barn tänker jag inte på just nu, är inte så förtjust i barn men 2 räcker för mig.

Nej jag har inte gjort något med mina läppar. De är naturliga.

Anonym om Wednesday!:
1.Röker du?
2. Oskuld?
3. Hur länge har du o din pojkvän varit tsm?
4. Skulle du kunna skriva(tattuera) in din pojkväns/mans namn?
5.Har du tatto?
6.Vilken skola går du i?
7.Hur gammal är du?
8.Vem är din bästavän?
9.Hatar du någon?
10.Är du sån brud som kan försvara sig själv när det handlar om bråk, menar.. backaru ur eller?
11.Troru på kärlek vid första ögonkastet?
12.Blivit tagen av polisen nångång?
13.Hamnat i grov misshandel?
14.Favvo maträtt?
15.När fick du din första kyss?
16.Får du ha kille utav dina föräldrar? menar, finns vissa muslimska föräldrar som inte låter alls.. vet de om att du har pojkvän? är det ok för de?
17.Har du syskon? iaf hur många då?
18.Hur bra tycker du att du ser ut på skala 1-10?

Svar:

1. Ja, påväg att sluta pga träningen.
2. Svarar aldrig på den frågan
3. Vi har varit tillsammans i 3 månader.
4. Min mans namn kanske på ett annat språk men inte pojkväns.
5. Nej jag har ingen tatuering men ska skaffa en snart.
6. Jag går på Birgittaskolan.
7. Jag är 18 år, blir 19 i juni. 
8. Min bästa vän är min barndomsvän som jag alltid varit nära med och det är Sarvenaz.
9. Hata är ett starkt ord så nej.
10. Jag bråkar aldrig och om jag nu ska tjafsa med någon så löser jag problemet istället för att göra problemet större. Beror också på vad det handlar om, men jag undviker helst bråk och tjafs.
11. Ja jag tror på kärlek vid första ögonkastet 
12. Nej jag har inte blivit tagen av någon polis. 
13. Inte grov misshandel men slagsmål ja
14. Persisk mat har alltid varit min favorit. 
15. Min första kyss fick jag när jag var 12 år.
16. Ja jag får ha pojkvän av mina föräldrar. De älskar min kille och han är hos mig varje helg.
17. Jag har två systrar.
18. Skala 1-10.. hmm då måste det vara 7 haha.

Anonym om Wednesday!:
hur e du som person? e du kaxig mot folk du inte tycker om? va gör du när du ser folk du inte tycker om? dvs, kollaru snett eller snackar skit?
e du sånn brud som snackar massa skit?
Svar: Om jag ska vara ärlig så är det många som tror att jag är en jätte kaxig tjej men det är inte så. Jag hatar att folk ska tycka dåligt om mig innan de lär känna mig. Jag kollar aldrig snett på folk men det är många som tror det. Jag är godhjärtat och vill alltid folks bästa men det är så synd att alla inte är likadana så vissa förtjänar inte att få något bra tillbaka. 
Jag snackar aldrig skit utan det är bara sanningen jag talar om så det anser jag inte som skitsnack. Jag har ställt upp för många som varit mina nära vänner men de har bara huggit mig i ryggen och det kan ha fått mig att bli lite iskallare än förut mot endel människor.
Karma är en grej jag tror på och det har hänt mig flera gånger.

en bild på mig och min pojkvän.








Kommentarer
Anonym

Vart kommer din pojkvän ifrån o hur gammal e han?:)

2012-02-05 - 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback