Wednesday!

Hej mina fina!
Idag har jag varit i skolan och gjort lite uppgifter sen blev det att möta upp Linda och Mona på skolan och prata om allt och inget :)
Träffade Sarvenaz på stan och gick runt lite, hon skulle köpa träningskläder sen åkte vi hem.
Ska ner och träna snart sedan bege mig mot min syster.
Ha en fin dag <3
Mitt naturliga krulliga hår haha. Några undrar hur mitt riktiga hår ser ut så här får ni en bild.
Hej mina fina!
Idag har jag varit i skolan och gjort lite uppgifter sen blev det att möta upp Linda och Mona på skolan och prata om allt och inget :)
Träffade Sarvenaz på stan och gick runt lite, hon skulle köpa träningskläder sen åkte vi hem.
Ska ner och träna snart sedan bege mig mot min syster.
Ha en fin dag ♥
Tänkte ha frågestund, så ställ vilken fråga ni vill och jag kommer svara på alla förutom onödiga frågor :)

PUSS



Kommentarer
Su

Vem var din favorit kille i din klass på slestad? Eller vilka?

2012-02-02 - 17:11:43
Anonym

lägg upp en bild på dig o din boy:D juste kan du tipsa om ngt som man kan köpa till en pojkvän när han fyller år inget med perfym!!

2012-02-02 - 20:17:23
Anonym

visa bild på dig näru hade lite större näsa för och efter bild om du vill:P

2012-02-02 - 20:18:04
Anonym

Hur mycket kosta det när du färga ditt hår?

2012-02-03 - 14:01:40
Anonym

när vill du gifta dig ?

är det seriöst med din pojkvän ?

hur många andra har du varit med ? i så fall vad tycker din pojkvän om det ?

hur många barn vill du ha?

har du gjort nått med läpparna silikon eller så?

2012-02-03 - 14:23:58
Anonym

Röker du?

Oskuld?

Hur länge har du o din pojkvän varit tsm?

Skulle du kunna skriva(tattuera) in din pojkväns/mans namn?

Har du tatto?

Vilken skola går du i?

Hur gammal är du?

Vem är din bästavän?

Hatar du någon?

Är du sån brud som kan försvara sig själv när det handlar om bråk, menar.. backaru ur eller?

Troru på kärlek vid första ögonkastet?

Blivit tagen av polisen nångång?

Hamnat i grov misshandel?

Favvo maträtt?

När fick du din första kyss?

Får du ha kille utav dina föräldrar? menar, finns vissa muslimska föräldrar som inte låter alls.. vet de om att du har pojkvän? är det ok för de?

Har du syskon? iaf hur många då?

Hur bra tycker du att du ser ut på skala 1-10?

2012-02-03 - 17:15:37
Anonym

hur e du som person? e du kaxig mot folk du inte tycker om? va gör du när du ser folk du inte tycker om? dvs, kollaru snett eller snackar skit?

e du sånn brud som snackar massa skit?

2012-02-04 - 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback