Monday

hej alla.
Mitt inlägg igår var jävligt deprimerande.. jag måste ju utrycka mina känslor ibland men idag är jag lite bättre.
Ni som har kommenterat på endel inlägg ska få svar nu:
Anonym om ALL DAY, ALL NIGHT!:
snyggingar!!!!!!!!

hur kommer hanna in på ställen? hon har ju inte fyllt 18 än, eller?


Svar: Ser man bra ut så kommer man in överallt utan problem ;)

Anonym om ALL DAY, ALL NIGHT!:
klockreena! vart har sandra köpt sin klänning pleeaase fråga<3

Svar: Tack så mycket. Jag vet faktiskt inte vart sandra har köpt den ifrån men kan kolla med henne =)


Anna om ALL DAY, ALL NIGHT!:
Skitkonstig fråga men vad dricker du på tredje sista bilden?? Shit vad gooood den ser ut

Svar: Haha, jag vet faktiskt inte vad den heter men varje gång jag beställer nåt från baren säger jag en söt drink så får jag alltid nåt gott. Testa du med ;)

Eliiiiin  ([email protected]) om SKOTTÅR!:
Snygging, din klass finns för dig! Skolan ska vi klara tillsammans så vi stöttar dig till 100 %! STUDEN 2012 <3 Pösss // Elin

Svar: Tack sötnos. Ni är verkligen underbara! Du har alltid hjälpt mig med allt gumman! Du är bäst! <3

Anonym om ......:
gjort slut med din kille?:s

Svar: Nej det är inte slut mellan mig och min kille! Vi är fortfarande tillsammans och jag kommer aldrig lämna honom. Det är annat som händer och han finns här för mig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback