......

hej alla.
Jag har verkligen inte orkat uppdatera min blogg. Har haft lite mycket att göra den här veckan. 
Min syster födde sin dotter i fredags och hon är världens finaste bebis! 
Har bara varit med min familj den här veckan och gått i skolan. Har ej tränat men powerwalk varje dag fick bli min grej.

Jag har gett upp lite med endel saker. Jag har insett att jag inte har tagit saker och ting och mina närmaste seriöst.
Skolan är det jobbigaste just nu och jag måste verkligen fixa allt så jag kan bli undersköterska efter studenten.. Men det händer så mycket runt omkring mig och jag som person är väldigt svag. Jag håller saker och ting inom mig och när jag väl inte kan kontrollera mig så tar jag ut vissa dåliga saker som finns inom mig på fel personer.
Jag har kommit till en viss gräns där jag inte kan hantera endel saker. Allting blir så fel hela tiden.
Enda sen jag var liten har jag varit den typen som alltid varit beroende utav kärlek och människor runt omkring mig hela tiden. Känner jag tomheten då bryter jag ihop direkt! Allt börjar gå åt fel håll just nu.
Vill inte sitta och säga att jag har ett skit liv för det har jag verkligen inte. Jag har en fin familj som jag älskar. Så det är inget fel med det. Folk har och har haft det värre än mig men min svaga kropp kan inte ta emot vissa saker som händer. Det minsta lilla kan bli helt jävla fel!
Det känns som att allt som händer just nu är på grund av mig. Jag är roten ur allt just nu och jag vet att jag har rätt. Men jag förstår inte hur. Jag har alltid velat folks bästa, jag har alltid velat undvika problem men jag förstår inte vart allting kommer ifrån. Är jätte förvirrad.
Just nu har jag den där äckliga känslan inom mig och det finns en enda lösning, om bara Gud låter mig få göra det den här gången eftersom att jag misslyckades sist..



Kommentarer
Anonym

gjort slut med din kille?:s

2012-03-04 - 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback