40 days left

Har varit en riktigt underbar helg. Jag och älskling åkte till min syster igår för att sen gå vidare till min systers vän Ninas födelsedagsfest. Det var riktigt trevligt. Mot kvällen gick jag, syster, hawjn, baby o nåra andra ner mot stan för att fortsätta festandet där. Att gå ut med folk man verkligen älskar är nog det roligaste jag vet. Vi var inte på stan så länge pga att staden är kaos och att det var så himla mycket folk ute så det blev en grym pizza på five tastes och sedan åkte jag och älskling hem och pratade om allting hela natten lång. Den här veckan kommer vara så himla skön. har två lektioner imorgon sen åker jag nog till min kära pojkvän och firar valborg med honom =)
Ska nog lägga mig snart och ringa baby. Uppdaterar mer imorgon.
Big Love ♥
Bilder från helgen

Sandra & Jag


Syster Claudia & Jag


Min stiliga man





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback