Lucky

Hej sötisar!
Idag blev det jobb igen från 8-16, skriver i sömnen nu känns det som hehe. Fick meddelande från posten idag om att min nya studentmössa har kommit. Den är såå fin!!
Var med Lerina efter jobbet och gick runt halva Lambohov sen mötte vi Linda och umgicks med henne och fortsatte gå hela lambohov. jätte trött tjej är jag. Ska strax gå och lägga mig, jobbar 7-16 imorgon sen ska jag ta HELG för imorgon kommer min kära syster och hennes döttrar till oss. Det kommer bli en mysig helg.
Får inte glömma min kära Nawras som jag ska pussa på lite extra mycket imorgon =).
Ska lägga mig i sängen nu. Ha det bra.
LOVE ♥
Min nya studentmössa




Kommentarer
Anonym

har hört att din kompis L har gjort slut med sin kille äre sant?

2012-04-16 - 08:09:58
Anonym

Vem du nu är vill jag bara informera dig om att jag och min älskade kille ska förlova oss i augusti. Så nej haha det du hört är inte sant någonstans ;) / Linda

2012-04-16 - 15:56:59
Motherfucka

vem ni än är kan du suga min fucking kuk!

2012-04-21 - 03:03:18
L

HAHAHAHAHA nad du är bara för kunglig ibland! Looove you !

2012-04-22 - 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback