Monday

Hej vänner!
sitter hemma just nu ska in i duschen snart. Har sett förjävlig ut de här senaste dagarna, helt sliten och trött. Jag ska inte klaga för vissa har det så mycket värre än mig men min kropp orkar inte mer just nu, skulle vilja sova i flera dagar. Har varit jävligt irriterad idag. Hade och HAR sån lust att slå sönder någon just nu. Jag har lärt mig en sak i livet och det är att om man är ond då uppskattas man mer. Är man godhjärtad så finns det alltid folk som hugger dig i ryggen och vill ditt sämsta. Jag är en godhjärtad person och vill alla väl oavsett om det är min fiende eller någon annan men att få veta att man blivit utnyttjad på så lång tid får mig att bli illamående. Jag har ställt upp för jätte många som velat ha råd och hjälp om precis allt från mig då jag aldrig fått någonting tillbaka. Men nu vet jag att om jag skiter i alla så kommer jag må så mycket bättre, precis så som dem som jag ställt upp för mår just nu! Som sagt, ONDA människor har det bättre! Det är synd att livet går ut på det här viset men man har tydligen inga val om man vill ha ett bra liv. En vän till mig kom fram till mig idag och fråga om jag hade lagt märke till en sak och jag sa vadå och fick svaret, Alla du har ställt upp för har lämnat och glömt dig när de fått den hjälpen dem fått av dig. Jag fattade inte först men sen fick jag en tankeställare och märkte att det verkligen är så. Det finns inte en enda jävel som är tacksam. Hat är deras enda vän och tyvärr så måste man sjunka ner till deras nivå för att inte bli illa bemött. Tacksamhet är det sista dem lärt sig, men att veta vart man har endel är nog det bästa jag vet. Karma is a Bitch som jag alltid säger!

Ska in i duschen nu. Bye my haters&lovers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback