Nationella prov

Heej allihopa.
Sämsta uppdateringen ever och jag vet att ni nyfikna människor bara sitter och väntar på att jag ska skriva någonting med tanke på att läsarstatistiken bara stiger.
Hur som helst.. Idag vaknade jag halv 7 för att sedan möta upp lerina och bila till skolan och var framme tjugo i 8. Har aldrig under mina 3 år varit i skolan så tidigt så det blev att samla ihop sig o göra oss reda inför nationella provet som vara i 5 timmar. Min hjärna höll på att sprängas men det gick iallafall bra. Många sidor blev det dock och det var om ett intressant ämne så hoppas på ett bra betyg. Efter skolan gick jag till stan och mötte min syster och så underbar som hon är så köpte hon ett par skor till mig. Världens bästa är hon efter det gick jag runt på stan och shoppade lite, nu är jag hemma och ska ta bussen till jobbet snart . måste vila lite nu. Ha en underbar onsdag.
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback