A SUNNY DAY IS ALWAYS A LOVELY DAY!

HEEEEEEEEJ!
ÅHHH jag är på så bra humör tack vare vädret. När det blir sol då verkligen SKIIITER JAG i allt som är skit för mig. Jag glömmer verkligen alla bekymmer, är trevlig mot alla, till och med folk jag stör mig på, ler mot världen och himlen och tackar Gud varje dag att jag lever bland underbara människor! Ni falska idioter. Jag lovar er, JAG BRYR MIG INTE ETT SKIT OM VAD NI GÖR! Vill du såra mig varsågod, vill du förstöra mitt liv, var vänlig och stig in i mitt liv och gör det för jag bokstavligen SKIITER i vad ni gör. Det enda ni får tillbaka är ett gott leende som inte kan krossa mig utan det kommer krossa er med erat misslyckande! mohahah!
love me, hate me, just think, you're thinking of me biatch! ;)

Aja. Tänkte svara på en kommentar jag fick angående om jag har linser.. här får du svaret. Nej jag har ej linser och jag har aldrig använt linser för jag vågar inte ens stoppa in dem i ögonen. Mina ögon skiftar mycket beroende på vilken hårfärg jag har. Dem framhävs mycket när jag har svart hår och då blir dem lite olivgröna. Även när jag gråter o har tårar i ögonen blir dem mycket grönare fast olivfärgat. så jag gråter rätt ofta för o se färgen. haha psykisk... jag skojar bara. Men annars ser dem bruna ut. Min pappa har ljusgröna ögon så jag har fått det lite av honom.

Jag tror jag typ har fått solsting. Satt så länge i solen imorse. så jag kokar lite och har ont i huvudet, och så fick jag årets 3e myggbett och det kliar som SATAN! men jag ska EJ klaga för sommaren börjar närma sig för hoppningsvis  :D .
Här får ni iallafall lite bilder från idag!








Kommentarer
Kajsa

Snygga tjejer förfan! :D

2012-03-22 - 21:19:35 LÄNK: http://kkimmegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback