Gott nytt år iranier!

Hej mina vänner!
Idag är det persisk nyår och jag sitter här med mamma, syster, systers man och deras Melody och firar vår nyår.
Jag låg och sov imorse och blev väckt klockan 6 då det blev nyår i Iran. mamma och pappa fick massor samtal av folk vid kl 6 på morgonen och hälsade gott nytt år. ganska jobbigt när man har sovmorgon till tio över tio. men fick en fet puss så jag vaknade direkt haha. Aja det var värt lyckan.
Hur som helst. Var i skolan idag och gick på studiebesök hos Ronald Mcdonald vid sjukhuset där alla sjuka barn bor ett tag tills dom blir friska. Det var ett väldigt fint ställe blev helt kär i huset och inredningen. Efter skolan prata jag mycket med en person om allt och inget. Länge sen vi pratade om hur saker och ting har förändrats, så det var skönt.
Ska fortsätta fira nyår så vi hörs sötisar. Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback