Sommartid!!

Älskar ordet Sommar! blir så glad. Om ca 30 min ändras klockan till sommartid och då ställer vi fram klockan en timme alltså är klockan 3 om 30 min.
Har iallafall varit med min kille enda sen igår. Så igår blev det att ha vinkväll och kvällsmiddag hemma hos syster sen sov vi där och idag va jag och baby o åt i Ming Palace sen vidare mot min syster igen. Fick skjuts till stan av honom sen åkte han hem. Satt i ågatan med Maria, Amanda och Sandra och träffade på folk. Var bara där en timme sen åkte vi hem. Såå sjukt mycket folk ute.
Ska byta om nu och tvätta bort sminket sen blir det en efterlängtad sömn!
God natt <3

 

 




Kommentarer
Anonym

Uppdatera!!!!!!:D

2012-04-04 - 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback