Svar på kommentarer

ska svara på era kommentarer, antar att ni inte orkar vänta eftersom jag segar ibland med min blogg haha

Eliiiiin  ([email protected]) om be skinny, be good:
Va stolt Melliii, du är sjukt duktig och det syns på dig att du tappat massor! :D <3

Svar: Tack hjärtat det värmer, du har själv gått ner väldigt mycket har jag sett. Vi är duktiga flickor :D<3

! om be skinny, be good:
Tycker du är jätte duktig som tar tag i det hela oså, men jag är 16 år och 156 cm lång och ses som för smal. Och jag väger 55 kg. Du kommer ligga under BMI värdet för din kropp så du borde ändra ditt mål lite grann :-)
Tycker du är sjukt snygg också!

Svar:Ja det stämmer nog men jag ska iallafall se hur smal jag blir och hur mycket jag kommer väga under dem här 3 månaderna, men det kommer förmodligen ligga nånstans mellan 55-58 som jag vill nå.
Tack så jätte mycket. Vad gullig du är :*

Anonym om be skinny, be good:
gud va duktigt av dig !! Ja vill själv gå ner i vikt men ja äter Ofta alltid sent om kvällarna ca kl9. Inte bra va?

Svar: Tack så mycket. Nej det är faktiskt inte bra att äta sent. Få i dig nån frukt i sånnafall som kan stoppa hungern. det jag gör ifall jag är uppe länge. Jag har slutat att äta efter 6 då jag går till skolan. Helger kan variera ibland men att äta innan man sover är det värsta man kan göra.

hanna om be skinny, be good:
sjukt duktig, men en fråga då , äter du inte något mer då än keso och frukt sen när du kommit hem från skolan ? 
försöker själv att gå ner sjukt svårt.

Svar: Nej jag äter bara keso när jag kommer hem från skolan o sen kanske jag stoppar i mig nån frukt. Jag äter inte riktig mat efteråt. Kolhydrater är ett måste att få i sig för annars går man upp dem kilona man gått ner om man får i sig nåt onyttigt, så därför äter jag bara vanlig mat i skolan men mindre portioner sen när jag är hemma äter jag min keso som är väldigt mättande. Det är klart att jag blir hungrig sen efter nån timme men då tar jag nåt litet och sen går jag och lägger mig för att inte känna av hungern. Jag plågar mig själv med andra ord men det är såå värt det och jag mår inte dåligt av det. 
Om du vill gå ner i vikt men inte kan äta så som jag gör, då kan du äta vanlig mat genom att ta en skål och häller till skålenstopp de mat du ska äta och gör det till en vana genom att minska magsäcken med den maten du äter ur skålen. Det hjälper faktiskt!

Jag svarar jätte gärna på alla frågor så ställ vilka ni vill och hur många ni vill! =)
Ska gå och lägga mig nu. Godnatt mina underbara läsare..
PUSS♥





Kommentarer
Anonym

Kan du inte göra en sån där lista där du typ skriver "5 saker ni inte visste om mig" ? Asso du behöver inte skriva värsta seriösa grejerna om du inte vill, skriv bara några roliga saker. Skulle va kul :)

2012-03-23 - 00:24:42
Anonym

2012-03-26 - 18:01:25
Anonym

kan du inte berätta om hur du går ner i vikt(vad du äter), samt hur mkt du gått ner och hur lång tid det tagit?

2012-03-26 - 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback