Svar på kommentarer

           Anonym om Family comes first:

Persisk mat är det godaste som finns!

Svar: Ja det stämmer om jag ska vara ärlig! =)


Anonym
om A foolish man tells a woman to stop talking, but a wise man tells her that her mouth is extremely beautiful when her lips are closed:

vacker!

Svar: Tack så mycket sötis:*

Anonym om Your love is my love:

Du är så himla fin melissa!

Svar: Taack, du är säkert också väldigt fin :D

Anonym om Your love is my love:

har märkt att du ofta äter keso med frukt i. Vad för slags frukter är det du lägger i ?

Svar: Ja jag äter det rätt ofta och då äter jag det med äpple, apelsin och banan! Det blir jätte gott och man blir väldigt mätt!

Anonym om Your love is my love:

Vet du någon bra rump/mag övning som man kan träna på här hemma?
Solar du? om ja, använderu någon slags olja/kräm innan du går in t solariumet? någonting som tex kräm som gör dig brunare o vad använder du för smink?

Svar: Jag tränar aldrig mage hemma men när jag inte orkar ta mig till gymmet då lägger jag mig på en mjuk matta och gör situps, bryggan, benlyft och cykel rörelse med bena samtidigt som jag gör ''sido situps''. Testa lite och se hur det spänner i magen. Men jag rekomenderar Powerwalk.
Mina rumpövningar går till genom att jag gör massor ''hundkiss'' övningar då jag står i en hundställning och tar upp benen så min rumpa späns.
Jag har inte solat på månader pga av mina pigmentfläckar på ansiktet, så nu är jag väldigt vit. Ska börja snart igen.
Jag använder alltid Doves bodylotion innan jag går in till solariumet för jag blir så torr annars. Jag får även mer färg när jag har kräm.
Angående sminket så är jag rätt slarvig när jag sminkar mig så jag kan bli klar på 5 minuter. Jag använde jämt Isadoras solpuder men nu har jag börjat använda en tillfällig foundation från H&M. Den sitter faktiskt bra på mig och jag ser inte fläckig ut så som jag alltid gjorde när jag hade solpuder. Jag använder H&Ms gyllenbruna rouge också och eyeliner är något jag inte kan vara utan. Den är också H&Ms. Mascara är olika. Mamma köpte en jätte bra från Iran men den tog slut så nu använder jag L'Oreal Voluminous Mascara. Läppstift i skrikiga rosa och röda färger från Iran, annars Isadoras.

Hoppas ni fick svar på era frågor!
Ska lägga mig nu, hörs imorgon då jag kommer uppdatera under vår persiska nyår.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback