Who do I trust? Me!

Kom hem för ungefär en timme sen efter min långa powerwalk. Valde att inte gå till träningen idag, vädret gjorde mig sugen på en lång promenad ute ist.
Satt iallafall efter skolan och brände skivor till Amanda så jag passade på att powerwalka förbi henne och lämna dem. Var faktiskt länge sen jag träffade henne så vi stod och pratade i ca 1 timme och hon visa sin nya bil också, den var riktigt fin.. Haha jag älskar att Amanda en gång i tiden var min fadder när jag gick i 3an och hon i 5an. Har en bok där vi skrev om våra idoler och vilka böcker vi läste. Hahaha jag dör så söta vi va men vad fan hände efter 10 år haha? . Jag blir aldrig av med den där kvinnan! :P
Aja har varit i skolan idag och måste påpeka att jag älskar min underbara klass. Vi är för speciella. Kommer sakna er så sjukt mycket när vi slutar men kotakten kommer självklart finnas kvar.
Har duschat så sitter med blött hår, måste fixa det innan jag deckar!
Ha en fortsatt underbar lill lördag!
PUSS♥


psyk bilder från idag






Kommentarer
Anonym

har du linser?

2012-03-22 - 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback